makan :)

MAKAN MAKAN ,
yea ,
sangat seronok kan bila dapat makan ,
lepas makan hati pon senang sbb dah kenyang ,
boleh rilek , lepas tu terus tido ,
HAHA ,
bagus lah kan ,
 lama lama boleh naik lah berat badan ,
waktu tu jangan na menangis berguling guling lah sebab berat badan dah naik ,
HAHA ,
menangis macam mne pon tak kan turun mcam tu je ,
JADI ,
berdiet lah :)

tapi tang nak diet ni susah kan ,
haishhh , ingat senang ke nak tahan nafsu makan nie,
memang tak lah !
tapi , kena lah tahan makan juga ,
sebab aku sekarang ni tengah berDIET :P
HAHA ,
tak tahu lah nak kurus mcam mna lagi aku nie ,
 nak tunggu sampai jadi ORANG TULANG ke ?
HAHA :D

sekarang ni memang jarang lah nmpak aku makan , 
 mak akau masak sedap mcam mne pon aku tak makan ,
haishh , apa nak jadi nie ,
nak kata selera tak da ,
 mungkin juga kot .
HAHAHA:P

#tapi kalu dapat makanan yang sedap  dan cantik macam ni , cepat je aku makan :)







# yea , cantik bukan ? nyumnyum :D