gadis semasa

heyy , 
err . nak cerita pasal gadis gadis yang masih ada .
dan aku sekali lah kan .
aku gadis ?
HAHA . selalu nye kalau sebut pasal gadis ni mesti terbayang yang cantik cantik kan .
dan aku bukan lah termasuk dalam bayangan tu ,
HAHA.

aku cuma lah budak perempuan yang masih perlukan bimbingan ,
tak nak terima kenyataan yang tahun nia aku dah masuk 20 tahun.
erhhhghh . aku dah masuk puluhan . ape pon dah tak boleh sekarang !

bia kan je lahh . umur ada apa je kan . hanya lah nombor je ,
 yang penting ialahh ....
ermmmm . apa ehh ?
aku pon tak terfikir lahh 
HAHA. abai kann .,

aku tak terfikir pon nak cerita ape sebenar nye ,
jadi sengaja je mengarut kat sini .

tak da bnda nak buatt dan aku dah hilang akal ape semua nie .
HAHA .

ha , baru teringat .
ada sorang nie ,
dah tak bertegur aku ,.
okayy fine .
setiap kali nak cuti mesti macam ni kan ,
haishhh .

kenapa nie ?  ermmm . sampai bila nie ,.
entah lah kan , kite tengok kan je .,
semoga bergembira lah kamu :)

bye bye .
malas menaip dah 
♥ ♥