just ignore , aku mengarut je .

hari nie , masih macam biasa .
bosan , dah keseorangan kat rumah ,
duit yang melayang ntah kemnane , sangat rindu kan duit aku ,
hidup tanpa duit bagai aku dilahir kan tanpa sebarang pengetahuan ,

perasaan rindu kat semua bnda semakin terasa ,
 main kan lagu lagu yang mengingat kan kepada semua benda ,
berangan untuk menjadi yang lebih baik, 
tengok semula gambar gambar yang lama ,
bersama kawan kawan yang dulu nya sangat baik dan mesra tapi sekarang dah tak sebaik dulu ,
dulunya bagai kan belangkas tapi sekarang belangkas nya dah pupus ,
yang tinggall hnya lah secebis gambar yang boleh mengingat kan yang aku pernah ada kawan kawan yang sebaik mereka dulu ,
 kenapa dulu ? sebab sekarang  dah tak berapa baik dan ada yang dah menjadi semakain bongkak,
aku masih begini , dalam mencari identiti sebenar , mencari arah tujuan hidup sebenar ,
impikan hidup yang bahagia , senyum dan ketawa kerana aku benar benar bahagia ,
menagis sebab kejayaan yang aku miliki, bukan menangis sebeb aku sangat kecewa dengan hidup aku atau pun kata kata yang  boleh buat kan aku menangis,

disetiap sudut mengingat kan aku bnyak kenangan ,
dulu setiap tawa aku bersama orang orang yang hebad , kini semakin pudar .
 tapi sekarang aku masih boleh hidup dengan kehidupan yang sederhana ,
muhasabah kan diri untuk menjadi lebih baik ,
aku hnyalah seorang perempuan yang masih perlukan kan bimbingan,
dalam masa yang sama aku teringin untuk hidup berdikari ,