dont read this shit

rasa marah?
tak puas hati ?
tapi apa yang aku boleh buat selain diam diri.
pftt . bukan nak cakap aku ni pengecut.atau loser.
tapi aku malas nak mula kan apa apa pergaduhan kecil antara kawan remaja aku.

apa salah aku ?
aku tak kacau hidup orang.
perangai aku teruk maybe.tapi aku tak memburuk kan sape sape.

silly me!
kesalahan aku masa lampau ,tapayah nak diungkit kat semua ya.
kepercayaan seorang kawan,orang yang aku percaya.
mane pergi nya.
hilang lenyap dengan air mata aku yang lepas.
tangisan yang aku hadap.sakit yang aku hadap.
tu semua bukan satu perkara lucu!

seorang , seorang je yang aku paling percaya.
tapi.mane pergi nya.
air mata aku ,hanya bahan gelak!

pengalaman aku pada umur 21 tahun!

sampai bila bersabar , sampai bila nak hadap, dan sampai bila boleh bertahan.

tak ada jawapan untuk itu.

stay calm and make a wish. :-D
smile like nothing happen.