cuti = aku , rumah , bosan . budak budak :D

HAHAHA  :D
apa aku nak buat dengan cuti sem nie ,
kat rumah je ,
mengarut dengan siapa ,
na bergurau dengan siapa ,
nak kacau siapa ,
 aku pon tak tahu lah ,

HAHA ,
  tak kan lah aku nak kacau mak aku kan ,
 sekali dua boleh lah ,
bnyak kali boleh kena jerit nanti ,
*ain kamu jangan kacau mak lah , nanti mak sepuk kamu . HAHA *

jadi sebelum aku kena jerit macam tu baik jangn kacau kan ,
tapi mak ain nak kacau siapa lagi kat rumah nie , 
yang ada ain , mak , ayah je kan .
 haishh .

tapi tak pe lah , 
bia ain buat kerja ain ,
kerja nye bercinta dengan lappy dalam bilik  <3
HAHA ,
 seronok kan ,

tapi tapi tapi ,
nasib baik lah ada anak sedara aku ni rajin juga nak datang kan ,
 boleh lah aku ni mengacau diorang ,
kacau budak budak ni sampai menangis ,
 HAHA ,
 baru puas bila dah denga budak budak ni menangis !
budak budak ni sekejap je kat rumah aku ,
datang petang petang, 
nak magrib nanti balik lah .

okayy lah tu  . 
 dari aku terus bosan je kan ,
 HAHAHA .
nak tengok muka budak budak nie .

HA , ni lah dia ,
budak lelaki ni , *aqil


 *qistina

HA ,ni budak kecik paling nakal !


*damia ,
si rambut kerinting .
HAHA ,
 budak ni sangat nakal !
rasa nak lempang lempang je dia .

MEREKA ,ni lah yang boleh buat aku menjerit  , ketawa , marah , sekejap .
kalu tanye diorang ni aunty ain garang ta , mesti diorang cakap garang gila ,*sambil gelak jahat*
HAHA ,
 budak budak ni kalu aku marah buat mcam tak da apa yang belaku je .
lagi lah aku rasa nak lempang je ,
haishhh ,
 apa pon tak boleh kan .
 tpi aku sayang diorang nie ,
HAHA ,
okayy , sampai sini je ,