perbezaan nye .

and , here again my story ,
tiba tiba teringin berkata sesuatu ,
tetapi tak terluah dengan kata kata ,
HEHE , ayat tak boleh blah kan !
yea ! ain dan perbezaan nya .

ermm ,  , maaf lah sebab semua nye .
maaf sebab tak jadi sebaik dulu ,
maaf sebab tak layan kau mcam dulu ,
maaf sebab selalu marah kau ,
maaf sebab  selalu dingin ,
maaf sebab tak ambil berat ,
maaf sebab tak tanya soalan yang sepatut nye tanye hari hari ,
maaf sebab selalu hilang ,
maaf sebab dah mula menipu kau ,
maaf sebab tak gelak dan senyum depan kau ,
maaf sebab buat kau terasa dengan perkataan aku ,
maaf sebab tak hirau kan kau ,
dan maaf sekali lagi untuk semua ,

tapi ,
aku memang tak da niat na buat semua nye nie ,
semua nie aku tak tahu lah cmne boleh timbul untuk kau.
perasaan ni tetiba berubah ,
 SUMPAH ,setiap kali aku sakit kan kau ,aku sangat sedih ,
tapi aku sangat keras hati ,
aku tak kan cakap depan kau ,
*maaf buat kau terasa*
takkan !
kenal aku mcam mne kan .

dan , aku sangat harap aku boleh jadi mcam dulu ,
gelak mcam dulu dengan kau ,
 melepak , mengarut ,
semuanye lah .
 harap sangat , 
SEKARANG,
aku mungkin perlukan masa untuk pulih semua nye .
harap kau bersabar .
mungkin kalau hubungan kau dan aku mcam dulu aku akan lebih biasa dari sekarang .